Monday, October 20, 2008

tersesat

arini post pendek je...insyaallah...cume nak cite dat pg td aku g antar akak aku ke LCCT...kul 6.15pagi dah bertolak n smpi LCCT lebih kurg kul 7...itu pon cam dah agak lambat coz flight die ke labuan adelah kul 7.50....aku tny dgn akak aku cmne aku nk carik jalan balik ke putrajaya...pastu die kate ikut je jln ke salak tinggi smpi kat masjid belok kanan n smpi kt jambatn tu belok kiri (kalo x silap aku..).....aku cam biase ah dgn yakinnye terus meredah...pastu nmpk jln ke B.B Salak Tinggi aku pon main ikut la jalan tu...finally spt dijangke oleh aku n sume org...aku telah menyesatkn diri aku di pagi hari Map ...tetibe elok ntah kg mane aku redah..aku sgt panik krn time tu dh 7.30 n aku out of nowhere...pastu dgn rase kbertenangan yg masih ade n xdpt lak nak call akak aku...aku decide tuk carik jln yg aku akan familiar...alhamdulillah finally jumpe jln masuk highway...so aku kuar kt plaza tol nilai n masuk balik thru plaza tol putrajaya...yg bengang tu baik2 patotnye aku xyah bayar tol jadinye kene byr rm5++....eeeiiiii Perturbed ...pastu punch in pon lewat 3 minit....tu jela kesah naseb malang aku pade pagi ini....

0 rEspON: