Wednesday, October 29, 2008

sulaman manik

aku sgt yakin akak aku menanti2kn post aku on sulaman manik nih...hehehehehe...ye ke??? nk tau knape??sbb aku akn bg compliment kt die smbl promote sket hasil keje tgn die ni...fyi..akak aku telah membuat sulaman manik ke atas baju aku..yeay..aku sgt hepi sbb hasilnye amat memuaskn....tgk la pic2 di bwh ni....

ini bhgn leher baju tu....4 line n diikuti corak sbg ala2 frame gtu...


zoom sket tuk dptkn gmbr closed up..hehehehe


ini corak bhgn tngn baju...4 line gak..

caption gmbr aku ni bukannye betol sgt k...sbb aku ni bukan amik fesyen so xtau nk komen on fesyen...hehehehe...sy budak baru belajar (mcm xde kaitan je)...sulaman manik ni cantek kalo warne tu diselang-selikn n tgk gaye mcm mane la org tu jahit plus yg pade aku super duper important adelah kekemasan jahitan manik tu...jahitan manik ni kalo pandai buat mmg berbaloi..lbh2 lg skang ini cam trend gtu org pakai baju yg ade sulaman manik...nnt aku try carik lg gmbr sulaman manik n aku post di sini ye...aku mmg mintak ampun la x reti nyah nk jahit manik2 ni...order kt org reti la...hehehehe....so, sesape yg ade or reti jahitan manik ni bleh la kongsi same2...ok ye...chowz!!!

3 rEspON:

Hanis Razak said...

cantik la kakak ko jahit..(kene blanje ni)..boleh kah nk tmph kt kakak ko?

Cik Musang said...

nak tempah bleh...die lg suke..but masalahnye akak aku ni duduk kt JB hanis...takut lmbt plak dpt baju tu kang...xpe..kang aku blaja ngn die..ko tmph kt aku jela ek...hehehehehe

Hanis Razak said...

aaa? ok la..(terima-terima ayam je)