Thursday, October 16, 2008

ProPeSyeNeL.....

hari ni sesungguhnye entry sgt spesel..spesel tuk aku jela...hahahahahaha.....bulan 10 ni sesungguhnye mmg bulan yg sgt spesyel tuk aku...dan ape yg membuatkn arini sgt spesel adelah krn...setelah 2 taun aku gigih bersabar & berhemah...finally....setelah 2 taun aku bersabar & penuh berhemah...akhirnye lesen aku dh FULL Woohoo ....status P tu harus digugurkn dah.....hahahahahaha.....daisy path yg aku letak kt atas dlm blog ni dh silap sbnrnye...aku aritu dh tersalah kire..terlewat sehari...memandangkn malas nak tukar len...abaikan jela...actually, memule kn I tot of nk ltk picture lesen lame & baru ku itu di entry ni..but stelah pk dgn mendalamnye...dn mengkaji pros & cons nye...aku decide utk tidak meletakknnye...bkn ape sbb aku takut ade org yg akn amik gmbr tu & mengubahnye...Uuuuu...cam scary je...camne kalo tetibe ade org buat dajal n edit lesen tu pastu dijual kt org asing....oh No! Shock so, utk mengelakkn itu terjadi biarla aku je yg menatap gmbr lesen tu..rerakan aku kate pasni aku dh bleh la jadi propesyenel dreber dgn mule mengumpul saman ...hahahahahaha...

0 rEspON: