Monday, September 8, 2008

WeeKeNd!!!

sume org suke post psl weekend die...aku pon nak post gak since my mud dh a bit better...
on saturday pg2 aku dh g tesco (even x la pg sgt sbnrnye...10.30 gak dr umah)....wpon korg akan ckp la stakat g tesco ko pon nk gtau...but sbnrnye aku just nk bgtau ni la 1st time aku g shpg di tesco tuk beli brgn dapor sorg2..fyi, aku sgt susah skali nk g memane sorg2...aku ni bukanla anak yg manje sgt tp kalo bleh ke mane2 tu mesti aku nk ade teman...aku rase mcm kalo aku jln sorg2 org akan pk "kesiannye bdk tu...xde org nk kwn dgn die ke??"...ha!!smpi camtu skali ke aku pk...padehal org keliling x hirau pon...aku g beli ikan, sayur n etc. smpi kul 12.30pm...ptg tu aku buke kt chicken rice shop...ni pon rase cam buke sorg2 wpon bteman..krn mr.bob itu asyik ke toilet...die x sehat lg Sick In Bed ...sgt kesian...die mkn sesuap nasik je...n minum 100plus...

ari ahad lak aku xde buat pape pon selain dr bangun lmbt...hahahhahaha.... PJs petang tu aku g bazar ramadhan yg mane mmg aku idam2 kn since 1st pose...akhirnye!!! Spaz aku lak mmg kurg mampu tahan nafsu bile dh nmpk segale mknan...mcm2 la nak bedal...but yg paling best skali is the roti jale....sgt sedap...k ah tu je...

0 rEspON: