Thursday, September 11, 2008

New TeMpLatE!!!!

krn dengki melihat blog ms masnah yg cantek...aku pon semalam dgn gatal tgnnye telah mencoba try template baru...at first aku mmg x paham y ms. masnah ckp time nak ubah template tu akan bikin panas...rupe2nye bukan panas lg dah...siap nak berapi2 lg...once ubah template tu sumenye order n layout terus tunggang langgang...oleh kerane utk menchantekkn n mengemaskinikn layout tsebut akn memakan tahap kesabaran ummah yg tinggi..aku pon dgn tekanan yg menghampiri tahap bahaye membuat keputusan tuk menggunekn semule template yg lame...btw thanx mas krn introduce backgrnd template itu....but aku pon x cukup sbr utk kes2 rumit spt itu...lebey2 lg krn perlu melihat coding2 html di notepad...ye..mmg 'BIKIN PANAS'....
for those yg nk cube menguji tahap kesabaran n thp kemahiran IT anda boleh la klik link ini..

selamat mencube!!!!

4 rEspON:

Hanis Razak said...

aku nasib baik tanye mas..kalau x mesti aku pun meletup..dia pun byk ilang2..xpe, kire ok la ko nye template br ni..

Cik Musang said...

huhuhu...x tau smpi camtu sekali kesabaran akan diuji...aku takkan putus asa...ade mase nanti aku akan try lg....hehehehe

Masnah Abdul Hamid said...

hahahaha..ko klu nk buat ni kena xde gangguan mental mahupun fizikal..gangguan fizikal ok lg..klu mental harus dberhentikan secepat mungkin..mmg bikin panas..maunya nanti ada pulak berlakunya vandalisme merosakkan harta kerajaan..;p

Cik Musang said...

memule mmg xde gangguan tp tetibe rase t'ganggu dgn kremehn perkara etu..huhuhu...