Tuesday, September 9, 2008

Lagu MeNgaRut??????

pernah x korg dgr lagu yg ntah pape yg die nyanyikn n da meaning pon cam x wajar tp korg suke dgn lagu tu?????mesti ade banyak kan???for me kan ade satu lagu ni yg pd aku mmg ntah pape tp i juz love da song...lagu tu ialah lagu I Kissed A Girl by Katy Perry(btol ke aku eje nih??)..tuk download n dgr lagu tu sile klik di sini...Katy Perry - I Kissed A Girl
kalo aku nyanyi lagu nih mr.zul dpn aku ni nih mesti kate "eh!ko lesbian ek??"..ceh!!sukati die je..ntah knape aku suke lagu ni..maybe sbb musicnye yg catchy n maybe sbb aku slalu dgr time tido malam2...fyi aku suke tido smbl bukak radio...rase cam ade yg dodoikn...hahahahaha.....k la lately aku pon cam asyik merapu je...sebelum tu aku nak letak gambar radio kecik aku...

comel kan radio nih??gune bateri je...

2 rEspON:

Masnah Abdul Hamid said...

su..sbnrnya komen ada lah keluar tajuk skit..tp aku xtau nk respon kat mna..berkenaan blog layout aku yg ko puji cantik itu..;p ni aku nak ajar ko lah ni..ko google je freeblogger skin atau blogger skin atau yg seangkatan dgn nye..gerenti berhasil..sila cube tukar ye..sebelum tu ko kena brsedia mental dan fizikal kerana keje mengedit layout adalah "BIKIN PANAS"..sekian, terima kasih..

Anonymous said...

hahaha!!hang ni melawakkan la..