Wednesday, August 27, 2008

tRiP @ PD

Last WeeKenD aku n rerakanku yg seangkatan dgnnye tlh membuat trip ke PD....pegi secare b'asingan...b4 g PD tu aku singgah dulu my fren punye wedding....then pick up my housemet...so dgn memakai kebaye itula aku ke KayNs ReSoRt....(keAdaaN hotel ini x seinDah NaMeNyE....)
tetibe ghase blank nk cite ape ttg trip ke PD ini....cam biase ltk la few gmbr...wpon da truth is gmbr yg ade aku cume bbrp ketoi je....

(gaye aku yg seakan berkate aku nak turun!!!)

(telah turun dgn sgt mengujakan!!!)


(smbl berkate rosak tudung aku...)

(pose ni khas tuk majalah MANGGA....kui...kui)


(how shuwiitt!!!!)



(gaye penuh teruje!!!!!)

(menu keistimewaan kak wan....ayam BBQ...Nyum...Nyum)


anak sapela nih?????hehehehe
cam biase aku sgt suke menggunekan wajah kanak2 utk dieksploitasikn dlm blog ini.....k..tu ajela gambar yg dpt diuploadkn krn gmbr2 lain ala2 gmbr tuk majalah MANGGA gitew!!!yeww!!dah namenye gi PD...musti la gmbr sume berteraskan pantai n air...lalu photo menjadi censored la...hahahaha!!!!!the truth is sbnrnye malas nak upload yg len lg coz gmbr ku itu x nmpk chomey...(sape la photographer ni???).......kesimpulannye trip ini biasa2 aje.......~DAA~

3 rEspON:

Anonymous said...

jeles plak aku tgk hangpa p PD..ramai ka?

Cik Musang said...
This comment has been removed by the author.
Cik Musang said...

tu la hang sapa suh x join...x la ramai sgt pon....hariss pon xdpt nak join...selain kami yg di epu ni adala shahir n yus...