Tuesday, August 12, 2008

Buah-Buahan

Aku dh lame teringin nak letak post ni..I tink since 3 mggu lps kot...

Mlm td pas berchit chat ngn my mum thru hp baru terpk nk post on this topic...
aku sgt bersyukur krn aku dilahirkn di kg yg tanahnye subur...
keliling umah aku ade pokok buah2an yg tumbuh subur (wpon sbnrnye ade gak yg mati)...
so ni la antara sedikit sebanyak gambar buah2an kt keliling umah aku...
buah duku & rambutan yg dah masak..

buah manggis yg di pokok n yg dh dikutip


pulasan n another pokok of rambutan

gambar ni takde kaitan dgn buah2an...saje je letak gmbr my niece ni...sgt rindu kt die...sbb die pon balik kg gak aritu so gambar die dh termasuk dlm gmbr buah2an aku....hehehehehe

2 rEspON:

Anonymous said...

sue..nak rambutan sket... :p

Cik Musang said...

boleh...jom ekut aku balik kg dis weekend...actually ade byk lg rambutan kt umah aku..in fact mak aku pon ade bg acar buah tuk ko.