Thursday, August 21, 2008

aku@hotel

rase sgt rindu coz dh lame x merapu...lgpon rs cm bnyk bende nk dicoretkn but shud be x smpt mlm ni coz kirje masih ade n skang dh mlm..ntah bile aku dpt tdo...smbl menunggu diskusi derang ni smpt la aku menggunekn kemudahan wifi yg de ni...huwa!!!sgt letih but kenyang tahap gaban...arini aku smpi nak muntah 2 kali mkn chinese fud...dh la aku ni mmg Malaysian type...so more ke-alegikkn aku dgn mushrum lg mmg membataskn pilihn mknan aku kt hotel2 ni....so far duk 3 hari kt hotel 5 bintang ni (dgn muke sombong n berlagak...padehal gune duit kjaan) aku mmg kompem akn tmbh berat kurg2 2kg...bfast, lunch n dinner plus tea break die mmg mknan tahap melupekn msyrkt somalia punye...sgt bnyk hingge mbazir....huish!!!ade bilik yg sgguh selesa n nyaman lg menenangkn but cume dpt tdo few hours je....sedey tgk bantal tu yg mcm ditinggalkn tnp sape2 nk pedulikn....k ah aku mmg dh mule mengarut...must be penangan ikan mentah yg aku dh tertelan ptg td....k ah..dh duk kt bukit bintang ni harusla g cucuk langit, bintang, matehari n meteor sekaliannye...adekah wajar aku g RUUMs, Hard RocK or PlaNet HoLLywOOd dgn baju kurung ini?????oh lebey spesifik lg...baju batik ini...nmpknye plan mlm ni smpi ke cucuk bntal n tilam yg empok jela...owh!!sblm tu harus berendam di bath tub ala2 perempuan kaye ni......~mase berkubang~

0 rEspON: