Monday, August 18, 2008

Moh kite Edit Gambar

Antare hobi aku di mase lapang (kdg2 x lapang pon buat gak) adelah mengedit gambar....

so lepas aku tau bbrp link tuk edit gambar ni aku telah memanfaatkn segale daye kreativiti yg aku terpikir dlm kepale tuk edit gambar2...sgt menarik ok..skali dah buat cam xnak benti buat.....Vidiots(p/s:gmbr smiley x berkaitan dgn topik dibincangkan)....k la antare hasil kekreatifan aku (kreatif ke?????) adelah spt ini:
Gmbr tersebut aku edit gune photonotes....xdelah gempak mane pon kan??if sesape terase hingin nk mencube....please klik whether photonotes
ataupun bleh try klik Mag my Pic
ataupun bleh try buat komik sendiri....
silelah mencube one of those.....thank you so much kpd blog aku sape yg bnyk menyumbang idea dlm penulisan blog ini....

0 rEspON: