Sunday, February 1, 2009

ruMAh IdaMaN

korg pnah x mngimpi2kn mcm mane rumah yg korg nak bile ko dh ade umah sndiri nnt....sume org mesti ade umah yg mnjadi idaman diorg kn...kalo bg aku...aku nk umah yg mne aku ade tanah sndiri...so, aku akn ade halaman sndiri...aku x bape suke umah2 yg x bepijak pd bumi yg nyate ni..hehhehe...n part of hiasan or design dlm umah tu kalo dpt mcm ni pon dh ok kot....

-main ruang tamu ala2 camni la-

-2nd ruang tamu-

-part of dapur-

-dlm bilir air, wajib ade bath tub..motif???Kyle XY...hehehehe-

-bilik tido bebudak, aku suke cadar n wallpaper tu-

-pemandangan di entrance, off course tnp jejake berbaju putih..ngeh3x-

ini jela few gmbr yg aku dpt snap time tgk umah contoh aritu....kalo korg rase gmbr ni mcm x gah je rumahku..ia adelah krn aku mmg amatur part2 amik gambar ni..sy budak baru belajar kan????maybe kene blajar dgn Miji kot....hehehehe...pastu gmbr main bedroom terlalu blur...tp sbnrnye umah ni mmg cantek ye guys...pd pendpt aku la...mostly interior design die mmg hampir 90% menepati kehendak aku...satu lg aku mmg sgt suke umah yg ade glass wall...nmp pemandangan luar.....(pengaruh movie twilight)...till then, bagaimanekah umah idaman anda?????

3 rEspON:

pakude said...

kat mner nak beli rumah ni?
Tapau untuk aku satu sambal lebih...hahaha

~ana~ said...

cik musang...sgt cantik rumah ni occay...kat mn ni..tgh usha utk 2nd rumah gak ni...rumah skrg x berpijak di bumi yg nyata la..hu hu hu....

Cik Musang said...

Umah ni kt nusajaya, JB...harge adelah lebey kurg beli 3 bijik kancil secare cash....tp ni baru salah satu dr umah yg die tunjuk dh siap la..ade yg lg mahal n lg gempak...siap ade marina sndiri...tu kalo jln2 tepijak duit 100 juta baru bleh beli kot...hua..hua..hua..

miji: diorg blum gune dapur tu lg, so blum masak2x...camne nk tapaukn ni????ngeh..ngeh..ngeh...