Thursday, November 27, 2008

MaKiN cOMeL??????

Hahahaha...mesti org wonder ape yg makin comel ni sbnrnye kan???hehehehe...ekceli aku ghase aku la yg makin comel...ish..ish..sabar2x...asal ade yg dh muntah darah ni...hehehe...takdela saje la nk merepek di ari2 yg tensen ni...2 hari lepas aku telah menimbang berat badan....

tgkla tu...cik musang telah bertambah comel...tgl 900g je lg nak 50kg...hahahaha...agak bagus ni..kate nk mensasarkn 50kg kan???yg lg best tu selepas meninggalkn IJN berat badan cik musang telah bertambah lebih kurg 3kg..*clap3x*..adekah krn semakin bahagia??semakin bnyk makan??atau semakin malas??hahahaha..sume pon betol...keje skang even stress pon ade gak..but masih lg hepi..(slalunye pon cm sgt hepi coz bleh ketawe dgn kuatnye)..pastu mendpt opismet yg selalu menggalakkn aktiviti2 mengunyah ni..pas tu lak...exercise mmg out la..at least dulu pagi n petang aku slalu lari..jgn slh paham pon..bukan joging or lari anak..but kejar star LRT plus kejar bas rapid KL..skang jalan pon malas2 lg...drpd aritu konon la berkobar2 nk jogging di waktu petang la..but tu sume mmg angan2 yg tinggi menggunung je..x buat2 gak...pastu berangan konon2 nk swimmin' la tp silap2 pon ini angan2 saudare mat jenin je..huhuhu..anyway i'm hepi for my life now..*peace*

3 rEspON:

~ana~ said...

ko je yg masuk ijn x gemuk2 sbb stress dgn boss ko tuh..org lain masuk ijn semua gomok2...heh heh heh..pendek kata ex boss ko tu mmg pembawa stress..hah hah hah..

eh..ada sape2 org ijn bc blog ko ni selain aku x?kalu ada delete ek komen aku ni..:)

Cik Musang said...

mungkinla agaknye...hahahahaha...ntahla ana...aku pon x pasti ade x org IJN lain yg bace blog ni..tp kalo diorg bace pon mcm la diorg xpaham2 keadaan sebenar...hahahahahaha!!!!

Cik Musang said...
This comment has been removed by the author.