Friday, November 14, 2008

ari JuMaAt

skang ni dah hmpr kul 7pm...n guess what aku masih kat opis....gile rajin At Desk....sbnrnye aku cam biase di ari jumaat dh plan nak blk awal coz kang MRR2 jem...but finally as always aku hny merancang tuhan jua yg menentukn... td after lunch hour (yg 2 jam stgh tu) aku amatla bizi...smpi nk chat pon xdpt bersungguh2...hehehehe (dun't try dis in frnt of ur boss)...ade la plak satu surat ni yg aku nmpk punye la byk pen merahnye...cam sekolah dulu cekgu2 tande keje umah...so, aku pon dgn sepantas kilat membuat amendments...ubah sane sini n berlari (konon2 cm sgt bz) ke bilik pengarah..nk mintak sign...pengarah aku xde la plak...tggu punye tggu kul 5.15 die pgl aku masuk bilik die...owh...rupenye die nk bgtau aku yg die rase surat ni patot camni n camni...ok...sy menurut perintah...kelam kabut ejas lg...dkt kul 6 br P.A ckp surat dh sign...yeay..pas settle yg mane patot..aku tgk jam dh hmpr 6.30...i tot pas semayang blk...but memndgkn keadaan luar yg hujan aku rase gerenti jln masih jem...so here it was..aku akn gerak blk after mgrb...akak aku plak dh buat aku jeles.."aku dh on da way blk kg ni...ko blk arini ke esok??"...blk esok..(dgn rase jeles)...k la..ini hanye luahan hati aku...korg bace jela kalo nak wpon cam merapu je...

0 rEspON: