Saturday, December 13, 2008

entry sabtu

arini adelah sabtu...pg la mate aku dh terbuntang...dh xleh tido...even mlm td tido lmbt..bkn buat pe pon...tido lmbt krn kegilaan membace novel twilight itu..betol katemu hanis...bace novel rase lg best..aku siap boleh feelin' lebey2 gtu..n grinned bile terbce part2 yg sgt romantik...as if etu aku je...kuang..kuang..kuang...jiwang mode activated..korg yg blum or dh tgk cite die bace la plak novel die...mesti korg akn suddenly dlm mode in love...hahahahahaha...ade gak yg digital version tau..aku ade yg digital version but xtau camne nk share ngn korg..but feelin' bace yg digital x same k dgn bace yg physical...ok stop cite psl novel n deactivate blk jiwang mode...sbnrnye memndgkn aku bgn pg arini n i will du nothin' this mornin'...akak aku pon dgn lemah lembutnye mintak aku tlg kemas umah sket2 plus mop lantai...arahan itu adelah pukul 9pg td b4 die g locum..but now dh pukul 11.30 n guess what umah x berusik lgsg n aku melanguk dgn novel plus laptop ni...ish..novel ni buat aku addicted..tgk..kn dh cite psl novel lg...oh ye...nk share somethin' la...aku akhirnye telah online shpg...n brg pertame menjadi sasaran adelah sort of handbag...inila die...

chewah!!siap digayekn oleh model gtu...

aku beli via website one of my frenz yg aktif dlm online sale physical product...klik anggunjelita.....byrn telah dibuat n nxt week aku akn dpt brg etu..yeay!!!sgt hepi...k la korg...aku nk menjalankn duty aku n pastu g mandi (hehehehe...lum mandi lg..tp dh gosok gigi k)...tataa!!!

0 rEspON: